Skip directly to content

Egészségtudatossági Index

A Pfizer közel 170 éve van jelen a világ gyógyszergyártásában, és immár több mint 25 éve megkerülhetetlen szereplője a magyar gyógyszerpiacnak is. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a világszínvonalú innováció, mely a globális Pfizer-márka legfontosabb mozgatórugója, Magyarországon is az emberek életének részévé váljon.

Annak érdekében, hogy valódi rálátásunk legyen a magyar lakosság egészségügyi állapotára, illetve feltérképezzük a legfontosabb problémákat, időről időre látleletet kell vennünk, meg kell vizsgálnunk, hogy a legfontosabb mutatók mentén mi jellemzi a hazai népességet. Számos nemzetközi kutatás készült és készül az európai lakosság, azon belül is a magyarok egészségi állapotáról, mi azonban szeretünk a tények mögé nézni és az okokat vizsgálni.

Ez a cél hívta életre 2016-ban a Pfizer Egészségtudatossági Indexet, melynek célja, hogy a magyarok egészséghez való hozzáállásáról, egészségtudatosságáról adjon átfogó képet. Arra vagyunk kíváncsiak, hol van ez egészség helye az emberek gondolkodásmódjában, mit tesznek saját egészségük érdekében – vagy épp ellene.

Reprezentatív kutatásunkat évről évre megismételjük, hogy folyamatában tudjuk megmutatni az egészségtudatosság hazai alakulását, ezzel is felhívva a figyelmet a legfontosabb problémákra.                                      

Elkészült kutatásaink itt olvashatók:

Egészségtudatossági Index 2017

 

 

Lezárva, 2017. december 19.