Skip directly to content

A Pfizer a Médiaunió fő támogatója

A Pfizer a Médiaunió fő támogatója

2009-ben a Pfizer a MédiaUnió nevű közérdekű alapítvány fő támogatója lett.

A Médiaunió évente új témát helyez a kommunikáció központjába, az első évet kizárólag az egészségnek szentelik. A kampány célja a társadalmi tudatformálás, a mozgósítás elérése országos szinten

A rövid távú cél, hogy az emberek felismerjék egyéni felelősségüket az egészségük megőrzésében és igyekezzenek változtatni egészségromboló magatartásukon. A több lépcsős, egész évben zajló kampányban az üzenetek egymásra épülnek. A klasszikus reklámfelületek mellett PR megjelenések is erősítik a hatékonyságot az egészségügyi szakma együttműködésével. A kampány üzenetrendszere a következő: Bár tudjuk jól, hogy az egészségtelen életmódnak és a káros szenvedélyeknek súlyos következményei lehetnek, kifogásokkal áltatjuk magunkat és nem gondoljuk, hogy velünk is megtörténhet a baj. Halogatunk, hárítunk, mellébeszélünk. …de még ezt az utolsó doboz cigit elszívom…de ha leszokom, elhízom…de..de..de. Kifogásaink teszik tönkre egészségünket, életünket. Kifogásunk bármennyi lehet, életünk csak egy van. Szabaduljunk meg a kifogásoktól! Nincs DE!

Az idei kampány 4 fő területre fókuszál: a helytelen táplálkozás, a mozgásszegény életmód, a dohányzás és az alkoholizmus.

A Médiaunió a Pfizer támogatásának köszönhetően orvos szakértőket delegálhat a fenti témákhoz, akik riportokban, stúdió beszélgetéseken , rendezvényeken nyilatkoznak majd.

A kampány kiadványain, a rendezvényeken és a honlapon is megjelenést biztosítanak vállalatunknak. A Pfizer saját promóciós anyagain is használhatja a Médiaunió fő támogatója elnevezést, szeretnénk, ha minden lehetőséget kihasználnánk.

A Médiaunió-ról bővebben:

Geszti Péter és Gerendai Károly kezdeményezésére 2008. májusában Magyarországon egyedülálló média-összefogást hozott létre a majdnem 200 médiumot működtető húsz médiavállalkozás. Az alapítók életre hívták a Médiaunió a Társadalmi Tudatformálásért elnevezésű közhasznú alapítványt. Az öttagú kuratórium elnöke Dr. Schmidt Mária, tagjai Hankiss Elemér, Kepes András, Novák Péter és Rudolf Péter. Az alapítvány 2008. nyarán témapályázatot írt ki a 2009-es év vezérmotívumának meghatározására. A felhívásra beérkezett 150 javaslat közül kiválasztott „egyéni felelősségvállalás, az egészségmegőrzés és megelőzés” téma kidolgozásával a Médiaunió, hét pályázó közül, az ACG. Hey ügynökséget bízta meg.

A kampány 2009. február 16-án indul.